Wednesday 30 November 2011

Reno: Twitter? (Ameba なう)

So can I assume that Reno interested to have a Twitter account?! (Excited)

[11/30 23:42]

まぁもともとメンバーの中でもブログも更新しない方だからなぁ(笑)日記とか昔から苦手だしな。でも周りみんなTwitterを楽しそうにやってるからさ~…俺だけやってないし会話になかなかついてけない(笑)


[11/30 23:34]

Twitterやろうかな?どう思う?


source: 零乃 Ameba なう

3 comments:

  1. I also thought that and I felt happy.

    ReplyDelete
  2. Somehow if I'm not mistaken, I saw Shin write on his blog, something about twitter. Maybe later they will announce that their twitter account!

    ReplyDelete
  3. OMG! really? Im very happy for this notice!

    ReplyDelete