Saturday 31 March 2012

Ryoga: MV Shooting (31 Mar Blog)

Ryoga went to a cold place for MV shooting. He feel that this time it will be a cool and awesome MV. This week is the last week for their regular weekly radio broadcast. He thanked everyone who listened to the show despite the late hours in midnight. He was going to rest in car and work hard in the next day.

Here is Ryoga with his guitar.

2012-03-31 02:57:00
撮影

今日はMVの撮影で寒いとこまできてます

そんな今、ようやく帰路に就くところ

今回もまたさらにカッコいい作品ができたなってすごく手応えを感じるよ

楽しみに待っててね?


あと今日は文化放送で毎週レギュラー放送していたラジオの最終回でした



この一年間で話すことや、言葉で気持ちを表現するってことが少しだけ得意になった気がするよ

だから今度はもっと伝えられるようになって帰ってくるからね

その時を待ってて

一年間って言う短い間だったけど
深夜の遅い時間にも関わらず聴いてくれて本当にありがとう

さて

明日もあるから車でゆっくり休んで頑張ろー!



1日って言う短い時間の中でViViDって存在が少しでも元気や力になれたら

「好きでいてよかった」

音で心から伝える

そんな深夜の更新でした

おやすみなさい

source: 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment