Sunday 22 April 2012

Shin: Various ViViD (22 Apr Blog)

Shin says: Yesterday there was quite a lot of things. Firstly, thank you for watching the nico nico show. And ViViD 5th single REAL MV is revealed! A fairly confident work piece. Official site is also renewed. Hall tour LIVE ticket is on sale now. Album has been announced too. There will be a big event for announcement. Love Chair!! I'm looking forward to have a long talk with everyone. Hair color changed to black color, close to dark brown. How do you feel? (photo) Please look forward to the in-store event!

2012-04-22 09:36:27
いろいろViViD

昨日は沢山の事がありました。
まずニコナマ見てくれた人ありがとう!!
そしてViViD5thシングルREALのMV解禁!!
かなり自信作です。

それに伴ってオフィシャルサイトもリニューアルされました。

そしてホールツアーのライヴチケットの一般発売も始まりました。

アルバムも発表されました。

そして大きなイベントも発表されました。

ラブチェア!!!

皆さんと長くお話出来るのをたのしみにしていますよ☆

髪色なんですが限りなく黒髪に近い焦げ茶色

どうですか?


インストアも沢山あるので楽しみにしていて下さいね!!

source: シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment