Saturday 7 April 2012

Shin: Yesterday's Event (7 Apr Blog)

Finally シン went for basketball! He didn't play for a long time. Can you recognize which one is his hand? And this BLEACH big fan is saying that the sakura is Bankai now(laugh). The cherry blossoms must be blooming.

2012-04-07 11:40:59
昨日の出来事

ひっさしぶりにバスケしてきました!!
息抜きって大事ね(笑)

まあメンバーはいつもの松田悟史さんとロアケンさん(笑)


どれが俺の手か分かる?(笑)

松田さんなんかは今年初会いで
「あけましておめでとうございます」
が挨拶でした(笑)

ストレートでやってる人混ぜて3on3やったんだけどしばらくやってなくてブランクで全く活躍出来ず(笑)

また近いうちやろ!!


桜が卍解…いやいや満開でした(笑)


source: シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment