Thursday 17 May 2012

Ryoga: Maintenance (14 May Blog)

Ryoga enjoyed the nico nico show yesterday. From now on there will be lots of event on their new released single REAL. He is looking forward to see everyone. Since he has some free time today, he went for the treatment for healing the bones. (It should be treatment like massage for relaxing.)

But he said that it is really painful (laugh). He want to be in healthy condition. And this is today's ramen (laugh).

2012-05-17 19:48:00
メンテナンス

昨日はニコ生楽しかった♪

リリースされたばかりのシングルREALのリリースイベントがこれからたくさん開催されるから楽しみにしてて!

みんなと会えるのも楽しみにしてるんだからね♪

そんな今日は空き時間があったので整体に行って骨を治してもらったよ。

ViViD 怜我 Ryoga treatment

だけど本当に痛いんだよね…(笑)

これでまた少しでも健康になれたらいいななんて

最近、すごく健康になりたいんです。

体調の悪い日があったりするからいつでも変わらないコンディションで毎日を過ごしたい。

切なる願いかな?(笑)

まずは運動不足を正そうと思います!

そして今日のラーメン(笑)

ViViD 怜我 Ryoga ramen

またね♪

source: 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment