Saturday 19 May 2012

Shin: LOVE Chair Day 1 (19 May Blog)

Today is the first day of LOVE Chair event. He was nervous but happy that he can meet everyone in such a close distance. LOVE Chair Day 2 will be held at the same time of tomorrow. Please look forward as the costume and content will be different. He said is nervous too(laugh). He will be waiting in Laforet Harajuku tomorrow.

And he is in 109-2 on his way home, taking picture with his FUGA poster. (Cute Shin!) He is really thankful that his poster was put right in front of the building that represents Shibuya.

2012-05-19 21:27:11
Loveチェアー1日目

今日はLoveチェアー会の1日目でした☆
初めてのイベントですごく緊張したけどあんなに近くで皆さんに接する事が出来て本当に嬉しかったです。

明日も今日と同じ時間でLoveチェアー2日目が開催されます!!
今日とは内容や服装も違うので本当に楽しみにしてて下さい!

俺も緊張するぜ!(笑)
明日もラフォーレ原宿で待ってます!

そして今日は友の勇姿を見届けてきました。
すごく刺激を貰いました。
はやくライヴしてえ!!!

そして帰り道に109-2にて自分と

ViViD シン Shin FUGA



ぱしゃり(笑)

こんな渋谷を代表する建物の真っ正面に俺のポスターを貼っていただいて本当感謝です☆

ViViD シン Shin FUGA

source: シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment