Saturday 28 July 2012

Ko-ki: I cannot bend the neck (28 Jul Blog)

Ko-ki said he might sprained his neck or something, his neck is painful and he can't bend it. He ate spicy ramen in the noon. Surprisingly he like spicy. Ramen of the shop is really delicious.

Thank you everyone who watched the nico nico live show yesterday. Mostly who watch nico nico live show are the young ones? He was glad to see everyone there.

Thank you Dragon Nest. The drink which was sold in Family Mart, in collaboration with Dragon Nest is delicious.

Recently he spent his spare time and days off in home, challenging various things. He want to widen his possibilities. He will do his best.

2012-07-28 16:47:04
首が曲がらないよ。

おそらくまた寝違えたのかなんなのか。
べらぼうに首が痛くて曲がらない笑
この痛みは本人にしか分からないであろう。



そして昼は辛いラーメン食べました。
意外と辛いもの好きです。
ここのお店は本当においしくてよく行くんですが教えません笑

そして昨日のニコ生見てくれた方どうもありがとうございます。
ニコ生、見てる人基本若い人多いよね?
そこのあなたも見てくださいな。

ドラゴンネストさんありがとうございました。
ファミリーマートさんでドラネスさんとのコラボの飲み物とエクレアすんごい美味しかったです。


最近空き時間や休みの日はずっと家で色々な事にチャレンジしています。
もっと自分の可能性を広げたいですね。

頑張ります。

source: ViViD Ko-ki Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment