Wednesday 25 July 2012

Shin: Basket-men Photo (25 Jul Blog)

Shin played basketball yesterday. The opponent who Shin played against was really nice guy, although it was the first time they met.

2012-07-25 10:56:24
写メバスケットマン


僕らガチです!!

対戦した相手の方がすごくいい人達でした。

初対面だったけどね(笑)
スポーツは人と人を繋ぐんだなと思いました。

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment