Sunday 9 September 2012

IV: Birthday (9 Sept Blog)

Since yesterday was IV's mother's birthday, he went to Eel's home (a restaurant) with his mother. Although it was quite expensive, but delicious. He was very satisfied. And IV had green tea ice cream as dessert

2012-09-09 20:45:00
誕生日

昨日は母の誕生日だったので

先程ウナギ屋さんに行きました。



どーん。



うなぎの上にご飯、更にその上にうなぎが乗っている
ミルフィーユ仕立てです(笑)




結構高い会計だったけど
ちょっと背伸びしました(笑)



でも味も最高に美味しかったし
喜んでもらえたし
大満足!







デザートは抹茶アイス。



source: ViViD イヴ Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment