Tuesday 11 September 2012

Shin: Strongest (11 Sept Blog)

Shin was tidying his room today... And he found this card! "Shin's Mijumaru". It is made by a fan and the technique is too strong (laugh). He was really surprised when he saw the card in front of him.

Did everyone see his personal interview of PATi PATi? He took his face (part of the personal interview) only.

There are lots of things he want to do, but he doesn't do all at once, but try to steadily do one by one.

2012-09-11 19:48:02
最強

今日部屋を整理してたら…



こんなカードが!!


「シンのミジュマル」
これファンの子が作ってくれたカードなんだけど技強すぎなんだよね(笑)
僕もこのカードゲーム前に実際にやってたから見た時びっくりしました!

ところで皆さんパチパチのパーソナルは見ていただけたかな?

顔だけ…


まだの方は是非見てみてください!
そしてジャンジャン編集部に皆さんの感想を送って下さい☆

最近はやりたいことが本当に沢山あるけど、全部いっぺんにじゃなくてひとつひとつ着実にこなしていこうと思ってます!
急がば回れ

source: ViViD  シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment