Thursday 22 November 2012

Ryoga: Birthday?? (22 Nov Blog)

Ryoga said he was able to celebrate his birthday safely this year♪ He was reading the congratulatory message since yesterday. Really thank you. He always worried that he can't express his feeling well in words (*_*) and he treasured the message sent to him in his heart.

Anyway, he was having a talk and present handover event in Takadanobaba ESP Hall at 18:50. Just him alone. Everyone please come (T_T)

And, when his birthday reached.... he went to the doctor (_)

Of course this is in order to meet everyone in energetic face! Ryoga said so.

See you (^^)/

2012-11-22 14:30:00
Birthday??

今年も無事に誕生日を迎えることができました♪

お祝いのメッセージを昨日からずっと読ませてもらってます

本当にありがとう



僕は人のBirthdayに関しては、
自分の気持ちがちゃんと伝わればいいと思ってて

でも言葉にすると中々表現ができなくていつも悩んでいます笑(*_*)

そんな僕に宛てたみんなからのメッセージはとても心に染みました

どのくらい染みたかと言うと、二日酔いになる程呑んで泥酔しきった次の朝に飲むしじみ汁が肝臓に染みるんです

これよりも染みました

表現下手かな?笑

とにかく!

しっかりメッセージは読ませてもらいました

そして今日は18:50~高田馬場ESPホールでトーク&プレゼントお渡し会をやります

僕しか居ません

それでもいいという方は是非きてくださいね(T_T)

僕らしいことをしますよ



そして



Birthdayを迎えてまずしたこと…

医者に行ってきました(+_+)

もちろんみんなに元気な顔で会う為に!

またね(^^)/

source: ViViD 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment