Sunday 18 November 2012

Shin: The two LIVEs finished (18 Nov Blog)

Shin's neck was hurt when he woke up this morning (laugh). He learn a lot from these two LIVEs. And above of all, he was happy to meet all the fans. Next year, he want to see everyone all over the country! For sure! He promised! Please trust him and wait.

Shin said they are able to work hard because of everyone's support. They can't do anything if everyone is not there. They are working hard to let everyone feels "I'm glad to be here".

2012-11-18 10:53:19
2本のライヴを終えて

皆おはようございます!
今朝起きたらとにかく首が痛い!!(笑)



この2本のライヴはすごく俺にとって勉強になりました。

ミュージシャンとしてだけではなく人間としての生き方など為になる話をたくさん聞けました!

そしてなによりファンの皆に会えて俺は幸せでした。

やっぱりライヴって楽しいよね。

来年は必ず全国の皆さんに会いに行きます!!!

絶対!!!!

約束!!!!

信じて待っててください。
俺らががんばれるのは皆が応援してくれているから。
皆がいなければ俺らは何も出来ません。

これからも信じてついて来て下さい。

俺らは皆が「ついてきてよかった」って思えるようなバンドになれるように一生懸命頑張るから。

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment