Sunday 25 November 2012

Shin: VS Iyankukku (25 Nov Blog)

Shin was in the room of a relative's brother (laugh).

By the way, いやんくっく (Iyankukku) is his brother's friend. His sword and Iyankukku's head are made by his brother! Unlike him, his brother does have dexterous hand☆

But in game, Shin is overwhelmingly strong (laugh)

2012-11-25 17:49:16
VSいやんくっく(笑)


親戚の兄の部屋で(笑)

ちなみにいやんくっくは兄の友達です

俺の剣もいやんくっくヘッドも兄貴が作ったんだぜ!!

俺と違って手先が器用な兄貴です☆

ゲームは俺のが圧倒的に強いけど(笑)

source: ViViD  シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment