Tuesday 19 February 2013

Reno: Hot milk is delicious (19 Feb Blog)

Although it is late, Reno would like to thank everyone for coming to IV's birthday LIVE. IV is really happy. Since it is IV's hope, he copied Janne Da Arc, but he was really nervous playing other's songs. He thinks that it is a good experience for him.

And today, in WHAT’s IN? series, he talked with K-POP idol UKISS! Although Reno was taught to dance, but it is really really difficult!! UKISS members are really gentle in teaching him, and he will remember this.

He was writing blog now while drinking hot milk. He like hot milk recently. See you again.

2013-02-19 00:28:53
ホットミルクが美味しいね。

こんばんわ。零乃です。
遅くなりましたが、先日のイヴのバースデーライブに遊びに来てくれてありがとうございました。
イヴ本人もすごく喜んでくれてよかったなと心から思います。

イヴの希望によりJanne Da Arcさんをコピーさせていただいたのですが、自分の曲以外を演奏するのってすごく緊張するんだなと。

今年で一番緊張しました(笑


でも良い経験になったんじゃないかなと思います。




そして、今日はワッツインの連載企画でK-POPアイドルのUKISSさんと対談しました!

ダンスを教えていただいたのですが、これがまためちゃくちゃ難しい!!
やっぱり自分はギターに向いてるんだなと改めて感じた一日。

でもUKISSメンバーがすごく優しく教えてくれて、覚えれました!!(なんとか


イケメンでダンスも踊れちゃって…



さすがだなと!!












という感じで、今はホットミルク飲みながらブログ書いてます。
最近すごく好きなんだよね。
ホットミルクだけに、、、、




ホッとする。


















































はい?































ま、そうゆう時もあるよね。


さーて、ゆっくりしますか!
またねー。

source: ViViD 零乃 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment