Thursday 28 February 2013

Ryoga: Shooting, body, sound, hair (28 Feb Blog)

Ryoga had been working with Reno on song's arrangement until this time(*_*) He want everyone to listen to it soon♪

And this year, his body check up ended. He can't sleep on the empty stomach. After body check up, he went to eat with manager and members, and he feels happy.

And this is his cool hairstyle.

2013-02-28 09:29:00
撮影、身体、音、髪

おはよう

うちのギターRENOと曲のアレンジ作業をしていたらこんな時間になってしまいました(*_*)

プロデューサーさんの家でいい感じに仕上げてきました

空想から現実へ音を導いてあげるのも僕の仕事

早くみんなに聴かせたい♪(`_´)



それから話は変わって今年も無事に健康診断が終わりました

空腹で眠れなかったけど終わった後にメンバーとマネージャーと美味しいご飯を食べ、ご飯を食べる幸せを久しぶりに感じることができた1日でもありました

検査前に多少食べても大丈夫だと教えて頂きましたが

正確に検査をしてもらいたかったので昨日シンと夜ご飯を食べてからは何も食べませんでした(*_*)

そんな一緒に食べた夜ご飯の前まで終日撮影でした

激しいhairstyle

おやすみなさい(-_-)zzz

source: ViViD 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment