Thursday 30 October 2014

シン Shin in 薄桜鬼 土方歳三 Costume (30 Oct Twitter)

Shin rushed to buy cosplay costume this morning. He asked the salesperson "which one suits me? " and he/she instantly took this to him. And the costume is Hijikata Toshizo's uniform (from Hakuoki)!

(Good job! Salesperson! This really suits him!)

30 Oct 2014
注文していたコスプレ衣装が思ってたのと全然違くて今朝急遽コスプレ衣装買ってきました!
店員さんに「僕何が似合いますかね?」って聞いたら
即座に「これです」って出されたやつを着ます!
お楽しみに ^_^

ViViD シン Shin

ViViD シン Shin

30 Oct 2014
ハロウィンライヴありがとうございました!
仮装は薄桜鬼の土方歳三さん(洋装)でした!
似合うかなあ?

source: ViViD シン Twitter

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment