Wednesday 21 March 2012

IV: Nico Nico Broadcast (Blog)

イヴ enjoyed the nico nico show last night. He said that it is easy to do push up 20 times even with Ryoga's weight (laugh). And finally the ViViD ball arrived in their office! Wondering how can I get one of the ViViD ball (laugh).

2012-03-21 01:09:00
ニコ生

ニコ生おつやま!


楽しめたかな?



個人的に怜我のせ腕立て頑張りましたー!
が20回は楽勝でした(笑)



それ以上に電気ビリビリの演技頑張りました!
だって欲しかったんだもんMTR!


まぁなんにしても、みんなが本気にならずお手柔らかに相手してくれたお陰が一番だよね(笑)

ありがとう!

これで次のライブ
は間に合うかわからんが
ホールツアーからは確実に素敵な環境でライブができますよー!


そいえばやっとViViDボールが事務所に届きました!!

source: イヴ Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment