Saturday 10 March 2012

Reno: 10th Anniversary (Blog)

Today 零乃 went to see the LIVE of the GazettE, their senior. It is a really good LIVE and he was impressed. He said that he is still in 3rd year, and there are lots of things that he doesn't know. When he saw the GazettE, he really wanted to have 10 years with his band too! At last, he wish his seniors Happy 10th anniversary!

2012-03-10 21:55:00
10周年

今日は大先輩のthe GazettEさんのライブを見させて頂きました!

本当に素敵なライブで感動しました。
俺なんかが言える立場じゃないですが、
10年バンドを続けられてきっと色々な苦悩があったと思います。
それを乗り越えた10年の重みを音で肌で感じる事ができ、本当に良い経験をさせて頂きました。

俺らなんて3年目の駆け出しでまだまだ知らない事が沢山。

でも俺らもtheGazettEさんみたく10年をしっかり歩んでいきたいと心から思いました。


10周年おめでとうございます!

source: 零乃 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment