Sunday 18 March 2012

Reno's Update (18 Mar Blog)

The event in Shinmisato ended and he is thankful for the event in Shinmisato and Kumamoto's TV LIVE show. He feels peace in mind and his heart is warm when seeing fan's smile. He wanted to have a LIVE and can't wait for the Hall Tour!

He also mentioned about the new single REAL to be released on 16 May. He said that this time, ViViD will give a different feeling. He is looking forward to it.

He also asked whether everyone had seen their First Artist Book which is released on 15 Mar. For those who haven't, hurry up and get one! He also asked for comments of his childhood photo. (Well, I think he is cute since childhood. LOL)

2012-03-18 17:25:04
?~熊本~新三郷

新三郷のイベントが終わりました!ありがとうございました。

先日某所で泊りがけで仕事をし、熊本でテレビ番組からのライブ、そして新三郷と沢山ありましたが。
どれも楽しく元気になりました!
やっぱりファンのみんなの笑顔を見ると安心するというか心が温まるというか・・・
とにかく逆にこっちが元気になる感じです!
本当にありがとうございました。

やっぱり熊本でライブをして思ったのが、ライブが一番楽しいということ。

早くライブがしたくてうずうずしてホールツアーが待ちきれない!
そして、みんなに早く伝えたいことがあるのにいえないもどかしさ!
きっとみんな喜んでくれると思います。
近々?まだわからないけど、各地のファンのみんなが喜べる内容だと思います。


んーぎりぎりだ笑
これ以上はお楽しみに。

そして5月16日にはNewシングル「REAL」が発売決定となりました!!
またちょっと雰囲気が違うViViDになりそうな予感!!
楽しみにしててね。

さらに今月15日に発売したViViD一冊本!
みんな読んでくれたかな?まだって方は急いでゲットしてね!

俺の子供の頃の写真も載ってるんだけど、おもかげありまくりですねって先ほどファンの方に言われたけど。










そうなんです・・・。






今の俺をもっと小さくしてア●パ●マンにした感じです(笑)




感想どしどし送ってね~~!











あ~ライブしたい!

source: 零乃 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment