Saturday 3 March 2012

Shin: Surprised (Blog)

シン said that he was surprised to find that his blog and nau is short when he is thinking of lyrics (laugh), and the content is with unknown meaning (laugh). In March, many games that he is looking forward will be released. He kind of feel like want to play games.

2012-03-03 09:54:07
びっくり

歌詞考えてる時のブログがなうより短い(笑)
そして我ながら意味不明(笑)

多分俺なりに更新がなくてみんなを心配させないように書いた文章なんだろうけど…

見返してびっくりしましたよこれ(笑)

3月は楽しそうなゲームが沢山発売されるみたいで久しぶりにゲーム欲掻き立てられそうだな…

source: シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment