Saturday 26 May 2012

IV: Collecting Habit (26 May Blog)

IV says that men have collecting habits. For him, he collects L'Occitane and Savon's body shampoo or cream, and also a variety of supplements. Recently he found that K-pop CD jacket is stylish, and he decided to collect them. He is addicted to sunglasses too. He wanted to have the GR8 glasses. Clothes were on his list too. And he will meet the fans today in Urawa Misono.

2012-05-26 09:49:00
収集癖

男って収集癖あるよね!


俺は
ロクシタンやサボンやボディショップのクリームやシャンプーとか
色んなサプリメントを集めるのにに夢中です。


最近はK-popのCDジャケットがおしゃれなもんで、増えてくうちに集める事にした(笑)



サングラスにもはまってしまったー。

ViViD イヴ IV sunglasses


GR8に売ってるやつ見ると片っ端から欲しくなる。
一つあればいいのにねー(笑)


あ、でもその分
服に対する欲が無くなったかなー!


それでは今日
浦和美園で会いましょう。

source: イヴ Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment