Sunday 27 May 2012

Ryoga: Asunal Kinzan & JOYSOUND Kinzan (27 May Blog)

Ryoga siad he is in Nagoya today after a long time. Yesterday when he arrived at Nagoya, he went to eat ramen with Ko-ki and Shin. The shop he want to go didn't open. He will go there when he go to Nagoya in the future. He thanked everyone who went to the event (the venue is open air and hot). He will rest slowly when he is back to Tokyo. And he tried to raise his bangs as in the picture.

2012-05-27 22:32:00
あすなる金山&JOYSOUND金山

今日は久し振りの名古屋でした!



そうです

昨日は名古屋に着いてからKo-kiくんとシンとラーメンを食べました♪

本当は行きたいお店があったんだけど空いてなくて残念


また次に来たときに行ってみるよ

そんな今日はあすなる金山でトークイベントとサイン&握手会でした

オープンスペースだったのに暑い中ありがとう

久し振りだったのもあってファンのこの気持ちがすごく伝わってきたし嬉しかったよ♪

来て良かったって思えた

またすぐに名古屋に行くから待っててね

それからJOYSOUND金山で抽選で当たった方に向けてのミニトークイベント

あすなるもJOYSOUNDも来てくれて本当にありがとう♪

東京に戻ってゆっくり休むね



あと

今日はしっかり前髪を上げてみました♪

ViViD 怜我 Ryoga

うーん、やっぱりしっくりくるんだよなー

また当分の間悩んでみます

またね♪

source: 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment