Tuesday 29 May 2012

Ryoga: How is this? (29 May Blog)

Ryoga asked: dogs and cats, which one do you like? He like both and have them in his house. But he wonder is doggy more popular? In the previous single 「message」 DVD special, he was attacked by a doggie in Taiwan. And this is the picture of magazine released recently. How about this once in a while?

2012-05-29 08:22:00
これはどうですか?

おはよ

みんな犬と猫
どっちが好きですか?

俺は実家で飼っていたこともあってどちらも好きです♪

でも実際にはやっぱりワンコの方が人気なのかな?

一つ前のシングル「message」の特典DVDで俺は台湾のワンコに襲われてたね(笑)

朝からmessageのDVDを見てしまい、ふと思ってしまいました(*_*)

最近発売された雑誌から…

ViViD 怜我 Ryoga

たまにはこんなのもどうでですか?

またね♪

source: 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment