Wednesday 6 June 2012

Ryoga: At Home (6 Jun Blog)

Ryoga had a dream last night. He didn't sleep for long, so he remember it clearly. It was a very happy dream. He was thinking of riding a bike which he didn't do so for a long time, and he tried to perform maintenance on his own. It is not that difficult(laugh). He said he need to do these simple repairing and machine work in one day when he become a father. He hopes that he can teach this to his children.

Talking about bicycle, this is his favorite bicycle with white tires. Isn't it cute? Although it looks small, but equipped with gear, it is really fast! He was surprised!

He was too concentrated on the bike and when he realized, it was already sunset. It's a beautiful sunset. And he was in a good mood.

2012-06-06 19:00:00
自宅にて

昨日は夢を見たよ

短時間の睡眠の割りにはっきり覚えてるんです

すごくhappyな夢でした♪

それとすっごく久しぶりに自転車乗りたいだなんて思って自分でメンテナンスをしてみました

そんなに難しいことはしてないんだけどね(笑)



簡単な機械をいじるのだったり、修理ってさ

いつか俺が親父になったときに自分でやってあげたいんだ

日曜大工とかさ?

子供に教えられたらいいななんて

そんな日がいつか自分にも来るんじゃないかな?

手先はあまり器用な方じゃないけどこうゆうのは昔から得意なんだよね♪(*_*)



あ、自転車の話!

愛車はね、タイヤが真っ白だからすごく汚れが目立つけどお気に入り!


可愛いでしょ?

こう見えて小さいのにギアが付いていてすっごく早いんです!

俺もびっくり!!



それと自転車に夢中で気付いたら夕日に照らされて
それがあまりにも綺麗で作業を中断しました



綺麗な夕日だよね

なんだか得した気分♪

そんな自宅からさっきの出来事でした

またね!

source:  怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment