Tuesday 3 July 2012

Reno: Tokyo International Forum A

Reno said that he was a little late: there was a ONE MAN LIVE in Tokyo International Forum on 1st July. Thank you very much for coming. Other than Tokyo, they had their LIVE in Nagoya and Osaka. He thinks that this is their original form in their LIVE. He is confirmed again that LIVE is the place where he lives. Although he had been concerned of how they will become (in a good way), please look forward and wait for the announcement of schedule. There are lots of event for the album in July, he will think about it properly after the events. Everyone please listen a lot to their albums. Thank you very much for coming! Music is the best!

2012-07-03 19:42:51
東京国際フォーラムA

ちょっと遅くなったけど、先日7月1日国際フォーラムでワンマンライブがありました。
来ていただけた方は本当にありがとうございます。

東京以外にも名古屋や大阪でライブをしていて、本当に自分達の本来の姿ってこれなんだなと感じながらライブしていました。

イベントやその他の稼働の方が今は多いかもしれないけれど、その分3本のライブにかけた思いは凄く強かったです。
ライブってやっぱり俺らの生きてる場所だなと。

来てくれたみなさんにはどう僕らは映っていましたか?




これから、どんな風になっていくのか(良い意味で)今後が気になってると思いますが。
スケジュールが発表されるまで楽しみに待っていてください。

7月はアルバムのイベントが沢山あるし、それ以降もちゃんと考えています。

ライブを沢山できるように俺らも話し合っていくのでみなさんもアルバムを沢山聴いていてください!



本当に来ていただいてありがとうございました!




音楽最高!!

source: ViViD 零乃 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment