Thursday 9 August 2012

IV: Drive late at night (9 Aug Blog)

IV likes to drive like this. At night, less people on the street and the wind is comfortable. And this is his love car! (A bicycle. LOL)

In lyrics of "Kimikoi", there is a sentence "My special seat behind the bicycle". But anyways, his bicycle can't take two people.

This is the youth band score when he was in high school.

2012-08-09 12:16:00
深夜ドライブ

こーみえてドライブ好きなんです。

人の少ない夜に夜風を浴びて気持ちいいです。


これが俺の愛車だ!



仮歌詞の時のキミコイのサビが
『自転車の後ろの私の特等席』
だったのは知ってますか?
これはラジオか雑誌でしか言ってないかも。

あまりにもメルヘンすぎたのと、普通に交通安全によくないので無しになりましたが(笑)


ちなみに僕の愛車は二人乗り出来ません(*_*






そうそう

中学生の頃の青春バンドスコア



フレーズの幅を広げよう週間です。

source: ViViD イヴ Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment