Monday 13 August 2012

Ryoga: Handshake event (13 Aug Blog)

Good morning. Ryoga woke up without sleeping at all. Few days ago they had their handshake event in Aeon Mall Tomiya in Miyagi and Sapporo. Thanks for coming to the event. Sapporo is the last event of their album INFINITY. For those who came to the event every time and those who came although they are busy, he really thanked them.

Now he is practicing hard and thinking hard. In order to let everyone listen to cooler ViViD, he doesn't waste even Sunday, live fully everyday.Although there will be pain, sadness, happiness, he will take everything easy. He like smiling time most, so he will spend everyday smiling and laughing. And he is going to move forward today.

2012-08-13 08:26:00
握手会

おはよう

全然眠れなくて起きちゃった

しばらく振りの更新だね

先日は宮城のイオンモール富谷に初めて握手会で行き、再び札幌のパセオに握手会で会いに行きました

来てくれてありがとう

遠い中来てくれたこも居てくれて
本当に一つ一つのことが嬉しくて、もっともっと頑張らないといけないと感じさせられたそんなイベントでした

札幌が今回のアルバムINFINITYのリリースイベント最後

各会場で何度も回ってくれるこが居てくれたり、忙しい中会いに来てくれたり

そんな全ての参加してくれた方へ

本当にありがとう



今ね



すっごく練習をして
すっごく考えてるんだ

それはみんなにさらにカッコいいViViDを聴かせる為に

1日だって無駄な日はないし1日だって手なんて抜いたりしてないよ

だから毎日精一杯生きて
辛かったことも、悲しかったことも、楽しかったこともいつか全部笑い話にしてやるんだ

笑顔で居る時間が俺は一番好きだから

きっと笑って過ごせる日が来るから

そんな未来を俺は先に共有してるよ

だから今日も前へ進めるんだ

source: ViViD 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment