Wednesday 15 August 2012

Shin: Inverse queries (15 Aug Blog)

Shin can't sleep and he kept practicing guitar! His fingers on the left are super painful (laugh) He answered the questions (by fans few days ago) and he surprisingly found that he is not a mystery man! (laugh)

This time he want to ask everyone questions. "What other artist's songs that you wish Shin to sing?" He hopes that everyone will write the answer in his ameba nau.

2012-08-15 04:50:50
逆質問

眠れないのでずっとギター練習してました!!

左の指が超痛い(笑)

質問解答楽しんでいただけてなによりです☆
意外と僕って謎な人間なんですね(笑)

今度は僕から皆さんに質問していいですか?

「僕が他のアーティストさんの歌を歌うとしたら聞きたい曲は何?」

解答はなうに書いてくれたら嬉しいな☆

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment