Sunday 28 October 2012

Ryoga: Wake up early in the morning (28 Oct Blog)

Ryoga said he woke up early this morning. He had a walk and it's cold outside. Is it better listening music on iPod? He wondered. He like the equalizing of iPod itself. He recommended his favorite J-HipHop and R&B.

He like spending his time slowly. Wake up early is the best(ノ^^)ノ

2012-10-28 07:15:00
早く起きた朝は

今朝は早くに目が覚めました

お散歩ついでにご飯にでもします

外は寒いです

音楽を聴きながらふらふらするのも悪くないけどね

そうそう、iPodで聴く音がもっと良くならないかな?と思ってこんなものを見付けました♪

iPodのイコライジング自体を自分の好みのものにしてしまってはいるんだけど
僕とは相性バッチリです

J-HipHop,R&B,が好きな僕のような方にはお勧めできます

さらにiPodを手放せなくなりそう

そうこうしているうちにご飯を食べ終わってしまったからもう少しふらふらして帰るね



そんなゆっくり流れる時間が僕は好きです



早起は最高でした(ノ^^)ノ

source: ViViD 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment