Thursday 25 October 2012

Shin: Yokohama Chinatown shooting (25 Oct Blog)

Shin went to Yokohama Chinatown for photo shooting of Arena 37°C! Everyone was taking photo with weapon. While others had chosen sword or spears, he chose nunchaku at the first glance! (laugh) He said that he really love Bruce Lee☆ Please look forward!

And this is Chinese Shin-kun (laugh).

2012-10-25 13:58:02
横浜中華街撮影!!

昨日はアリーナ37の撮影で横浜中華街に行ってきました!!

みんなそれぞれ武器を持つ撮影があってみんな刀剣とか槍とか選んでたんだけど、俺は一目見た時からヌンチャクに決めてました!!(笑)

ブルース、リー大好きですからね☆

是非たのしみにしてて下さいね!

チャイニーズシンくん


(笑)

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment