Thursday 8 November 2012

Shin: Like (8 Nov Blog)

Shin said that when he went back to his hometown few days ago, he went to the shrine. The goal is... Prayer for ViViD! Hopes everyone can receive his wish...

2012-11-08 10:23:35
好きだから

前地元に帰った時に、神社に行ってきました。

目的は…


ViViDの祈願!!!
(画像見にくくてすみません)

ついでに僕の徐霊(笑)

結構皆には意外って言われるんですが…
僕は「見えない力」を信じてるのでこういう事を大事に考えてます。

僕の願いが届きますように…

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment