Saturday 10 November 2012

Shin: Party (10 Nov Blog)

Yesterday is the first time Shin attended home party☆ He is cat (laugh). It was fun yesterday☆ And he was recommended for a Sumaho (smartphone) with full force (laugh)

And Shin was drunk(laugh).

2012-11-10 10:19:42
鍋パーティー

昨日は人生初のホームパーティーに参加してきました☆


俺は猫(笑)

僕は他の人から見ると人見知りであんまり喋らないと無意識に相手との間に壁を作ってしまうみたいで昔からなかなかパーティーとかに誘ってもらえる機会がなかったんですが…

昨日は楽しかったなあ☆
そして全力でスマホを薦められました(笑)

久々酔っ払ってしまった(笑)

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment