Wednesday 19 December 2012

IV: Today 21:00 Nico Broadcast (19 Dec Blog)

IV tried to wear a cute hat. How does he look? He said his personality is not cute at all, so he tried to wear a cute hat. And today is the monthly Nico Nico broadcast. IV said that there will be an announcement today so please look forward. And nice to meet everyone in Twitter.

2012-12-19 01:02:05
本日21時からニコ生

どうもイヴです。


可愛い帽子をかぶってみました。
どうでしょう?

ViViD cute イヴ

性格は全く可愛げの無い僕ですが
帽子をかぶって可愛いぶってみました。


さてさて
今日は毎月のお楽しみ
ニコ生です。



みなさん見てくれるかな?
見れない人はタイムシフトするよね?




とある発表があるから
お楽しみに。


ツイッターもよろしくね。
https://mobile.twitter.com/ivmitsuru

source: ViViD イヴ Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment