Sunday 23 December 2012

Reno: 6903 LIVE (23 Dec Blog)

Reno thanked everyone for coming to yesterday's 6903 LIVE. It was last LIVE of this year, and he really enjoyed it. Did everyone enjoy yourself? This year because of everyone's support they are able to do their best, next year please support ViViD too! Today he will spend the day slowly. Usually the next day after LIVE his body is painful. Next year he will try to update more of his blog! He will work hard for it!

(Now he realized his blog update is too little... LOL)

2012-12-23 16:30:53
6903ライブ

こんにちわ。零乃です。
昨日の6903のライブに来ていただきありがとうございました!
今年最後のライブだったという事もあって、本当に楽しくかつ感情的にライブできたのかなって思います。

みんなは楽しめたかな?笑

今年一年もみなさんの応援のおかげで頑張れてこれました、来年も是非ともViViDをよろしくお願いします!!



さぁて、今日はゆっくりした一日を過ごそうかなと。ライブの次の日はだいたい体が痛いので・・・(苦笑


来年は!沢山ブログ更新できたらなと!!
頑張ります!

source:ViViD 零乃 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment