Friday 28 December 2012

Reno: End of the year (28 Dec Blog)

Reno said: Good evening, this is Reno. Today is the second day of rehearsal for next year's FC limited one man LIVE in Akasaka BLITZ. This year's rehearsal end in today, members are in high spirit.

How does everyone spend the year end day? Each year Reno will spend his time leisurely in home and in his friend's house. And he decided to spend his New Year Day in relative's house (laugh).

He was planning to have a drink with his friend, but somehow it ended in after the year end party he played guitar alone, drinking wine given by fans (laugh).

Speaking of last year's FAKE, Reno remembered that he was fooled in the dokkiri session (laugh). Again he felt that he is easily fooled. He would believe in anything in a short time! He said he should be more aware. Compared to other members, they stay cool. Recently the kids are calm, he felt so.

No no no no, age doesn't change anything (laugh).

So, it's this kind of feeling (laugh). It's cold so don't catch a cold.

See you again.

2012-12-28 23:10:38
年末

こんばんわ、零乃です。

今日は来年の5日と6日にFC限定で赤坂BLITZでのワンマンライブのリハーサル2日目でした。
今年のリハーサルは今日で終わりということで、メンバーも気合が入ってました。

みなさんは年末どんな風に過ごすんでしょうかー?

俺は毎年家でゆっくり過ごしたり友人の家で過ごしたりしてます!

そして元旦から2日は親戚の家に行くという決まりです(笑)




地元の友人も今日で仕事納めという事で、飲みに行きたいなと思ってたけれども、なかなか忘年会で帰ってこず一人さみしくギターを弾きながらファンの方から頂いた焼酎(芋)を飲むという・・・(笑)


まぁ、まったり待ちます。。。笑




ダマされた大賞、みてたんですが。そういえば去年FAKEの時に俺らもドッキリやられたなーって思いだしながら見てました(笑)

俺…、騙されやすい性格だなと改めて感じた(笑
すぐなんでも信じてしまう…!



もうちょっと警戒心もたんとなぁ。
それにくらべ他のメンバーは割とクールで…
最近の子は冷静だなぁと感じました。































いやいやいやいやいや、年齢かわらんけど(苦笑)








ま、そんな感じで(笑)

寒いので風邪引かないようにね。


でわまた。

source: ViViD 零乃 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment