Monday 31 December 2012

Shin: 2012 (31 Dec Blog)

For the last day of 2012, Shin is in Nagano and it is snowing.And he made a little snowman. Previously he can touch the snow without wearing anything but now he feels cold (laugh). He thinks that next year will be the year ever for ViViD to meet most people. Please look forward to it. And he want to meet everyone more and more in next year too!

2012-12-31 18:02:39
2012

最後の日

俺は長野にいます雪


雪だるま



昔は雪を触るのなんて何ともなかったのに今は手が冷たくて冷たくて(笑)

時は流れますね(笑)

来年はViViD史上一番皆さんに会える年になると思うので楽しみにしてて下さいキラキラ

俺ももっともっと来年は皆に会いたい!!

そしてもっと沢山の人にViViDの素晴らしさを伝えたいですね。
そのためには僕ももっと素晴らい人間にならないと!!

2012年はいっぱい皆さんに支えてもらった一年でした。

来年はもっともっと皆さんに音楽を通じてありがとうを伝えたいなキラキラ

来年もよろしくお願いします。

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment