Thursday 10 January 2013

Shin: Nippon Budokan (10 Jan Blog)

Shin said today he went to Acid Black Cherry's LIVE in Nippon Budokan. Budokan was packed in 360 degrees, it was a stage of masterpiece. He learnt a lot and he want to stand on that stage again. He met Golden Bomber's 喜矢武豊 and went to dine together.

2013-01-10 00:01:22
日本武道館

今日はAcid Black CherryさんとBREAKERZさんのライヴを見学に日本武道館に行って来ましたキラキラ

360度満員の武道館は圧巻のステージでした!!

凄く勉強にもなったし早く俺もあのステージにもう一度立ちたいってウズウズしながら見てました。

そして今ゴールデンボンバーの喜矢武豊さんとライヴでばったり会ってご飯に来てます!


話してたら実は趣味がモロ被りでびっくりしてますキラキラ(笑)

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment