Sunday 28 April 2013

Ko-ki: Cho kaigi ~ Laforet (28 Apr Blog)

Ko-ki said  it is a rare experience for him to attend Laforet handshake event after Nico Nico Cho kaigi. He thanked everyone who gave him warm help on Cho kaigi. He was happy to met Nishikawa san in dressing room (laugh).

For Laforet handshake event, there are only 3 of them and Ko-ki thought that not much people will come. Really thank you to those who went to see them.

Today he is wearing Adidas T-shirt. He love Adidas too! When he took off his hat, he is in mushroom style!

2013-04-28 01:47:50
超会議〜ラフォーレ!

今日はまさかの

ニコニコ超会議からラフォーレにハシゴてイベントをするというレアな体験を、、Σ(・□・;)すいません。。



超会議、皆さんあったかくて助かりました(*_*)本当ありがとうございます!!

楽屋で西川さんにめっちゃイジってもらえて幸せでした笑


そしてラフォーレについて握手会!!

僕のとこには3人くらいしかこないだろうと思ってたのに、、、笑
こんな僕に会いにきてくれた心の優しいひと達本当にありがとう(´・_・`)

最近、握手会が楽しみすぎて本当色々話したくてワクワクしてるんだよね( ´ ▽ ` )
皆がもっと楽しく話せるように僕も、もっと話しやすい人になるようにしまつ!!


今日はadidasのTシャツでしたん(*^_^*)
adidasも大好きなの♡
そして、帽子を取るとまさかのキノコスタイル!!

なんだか前髪パッツンにしたくなって最近思い切って切ったの笑

きのこっのっこーのこげんきのこ♪♪

明日くる人、宜しくね(*^_^*)
来れない子はぜひツアーで!!

そして気付けばもう少しでお誕生日。

一年って早いねΣ(・□・;)

source: ViViD Ko-ki Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment