Monday 28 April 2014

Ryoga: Oita Off (27 Apr Blog)

Ryoga thanked everyone who is willing to come to Kyushu's replacement LIVE in spite of changing of date. The remaining LIVE is in Oita and Miyazaki. He is looking forward too♪

Yesterday was his off day in Oita, he went to sea. And he went to Beppu's hot spring too! (゚-゚) He feels good as his tiredness had been healed.

Then he went to look and look for delicious seafood which he absolutely wanted to eat.

And Reno is with him too (゚-゚)/

He will work hard for tomorrow (now is today) too.

2014-04-27 23:28:14
大分でオフ

振り替え公演で九州へ

日にちが変更してしまったのにも関わらず来てくれてありがとう

残るは大分県と宮崎県

僕も楽しみに待ってる♪



そして大分で今日はオフだったので

海へ


めっちゃぶれてますがお気になさらずに



そして温泉へ向かったわけですよ!!(゚-゚)

別府温泉です

日頃の疲れを癒してもらって僕は心地がいい気分だったよ



それからどうしても海鮮を食べたくて探しに探して美味しくいただきました
RENOも一緒(゚-゚)/

明日も頑張るよー

source: ViViD 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment