Sunday 6 May 2012

Ryoga: Yesterday's photo and LOVE Chair Daisakusen (6 May Blog)

Yesterday Ryoga walked home on the street, enjoying the break. Had everyone slowly rested? He is still the same, eating ramen. What about a ramen exhibition (laugh)?

Thanks for the delicious food! He loves ramen as usual. I love you~♪ (It's his confess to ramen. LOL)

He was shooting, and his hair is long. This is his picture yesterday.

Sometimes something different will make you feel fresh, Ryoga said. Being fresh is important to him too (laugh).

The recording for album to be released at 27 June finally ends!

It's the best which can't be conveyed in words. Want to hear it soon. Although the mastering haven't finish, the songs are beyond his imagination. Please be enjoyed waiting~

Talking about hall tour, in order not to regret, he want everyone to come. He will be waiting.

Lastly, the event of new Single REAL which will be released on 16 May, LOVE Chair Daisakusen... He will be meeting everyone closely. He is looking forward to it. See you!

2012-05-06 18:09:00
昨日の写真とLOVEチェアー大作戦

昨日は帰りに街中を歩いてみたよ。

相変わらずの人で

世間の休みを感じられたよ。

そんなGWも今日で終わり。

みんなはゆっくり休めた?

俺は相変わらずのラーメンを食べて展示会に行ったくらいかな?(笑)

ラーメンは一風堂

ViViD Ryoga 怜我



ごちそうさまでした!

変わらずラーメンは大好きだよ。

I love you~♪



そして撮影もあったので髪長いなーなんて独りで言いながらも昨日は片耳に掛けてみました。

昨日の載せておくね。

ViViD Ryoga 怜我

たまに違うことすると新鮮に感じるよね。

俺もfreshさを大事にしないとね…(笑)

それから6月27日にリリースされるアルバムのレコーディングが遂に終わりました!

ViViD Ryoga 怜我

最高以上の出来で言葉じゃ伝えきれない。
早く聴かせたい。

まだマスタリングも終わってないけど、想像をも超えて俺達らしい曲達に仕上がったよ。

楽しみに待っててね♪

そんなアルバムを引っ提げてのホールツアー

生で聴かせたくて聴かせたくて仕方がない。

後悔なんてさせない。
だから来て欲しいんだ。

待ってるからね。

最後に5月16日リリースのシングル「REAL」のリリースイベント LOVEチェアー大作戦…

こんなに近くで会えることってなかなかなくない?

俺…楽しみにしてるよ♪(笑)

またね!


source: 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment