Tuesday 28 August 2012

Ryoga: LIVE in Hakata (28 Aug Blog)

It's hot today. This is Ryoga who loves cooling. He went for the LIVE in Hakata of Fukuoka on 26th. Thank you everyone for coming!

Immediately after the start of LIVE, breaker falls, lighting and sound disappears (laugh). Ryoga was surprised at first, but somehow it was funny. It was sooo funny. Because of that, his tension was up♪ It was fun! It is really nice to have LIVE.

He sleep a lot after the LIVE. He doesn't remember anything after went into bed(*_*)

It was a best day, I love you~

And his hair grows.

And someone left shaved ice!! He clear it properly (laugh).

He can't take picture with his Sumaho. Totally cannot... So he can't take picture of the shaved ice. Anyone can teach him how to take picture (T_T)

He tried his best taking picture and this is the result (+_+)

See you again♪

2012-08-28 17:12:00
ライブin博多

皆さん今日も暑いね



冷房大好きりょうがです



Blogはしばらく振りかな



先日の26日は福岡の博多にライブで行きましたよ

お世話になっている方の主催イベントだったので出演させてもらえて嬉しく思います♪

みんなもきてくれてありがとね!

そしてライブ開始直後にブレーカーが落ちて照明と音が消えると言うアクシデント(笑)



初めてなだけに驚いたけど、なんだかおかしかった

すっごく可笑しかった

お陰でテンションが上がってしまいました♪

楽しかった!

そんな偶然に感謝だね

本当にライブっていいよね♪

そんな博多でしたがその日はまさかの爆睡

ベッドに入ってからの記憶がありません(*_*)

最高の1日だったよー I love you~



それから髪が伸びました



そして下には誰かの食べ残しのかき氷が!!

ちゃんと片付けてー(笑)

スマホにしてから自撮りと言うものができません

全くできません…

だからかき氷が写りこんでしまったんだと思う

写真の撮り方を誰か教えてー(T_T)

頑張って撮った結果がこれだぜ(+_+)

またね♪

source: ViViD 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment