Wednesday 29 August 2012

Shin: Bath Service Shot (laugh) (29 Aug Blog)

Service service (laugh). At a friend's house (laugh). Shin is not sure it is because of playing basketball or what, his body is becoming a little fit. But he said that of course he can't compare to bassist (laugh).

Shin, you are planning to win IV by muscles? LOL

2012-08-29 20:28:07
風呂上がりサービスショット(笑)

サービスサービス(笑)

友人の家にて(笑)


なんかバスケやってるからかわかりませんがちょっと体締まってきたな(笑)

もちろんうちのベーシストと比べたら像とありんこみたいなもんだけど(笑)

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment