Friday 15 March 2013

Shin: PATi Night (15 Mar Blog)

Shin thanked everyone who came to the event. He took a picture with his manager. Yesterday is their LIVE after a long time. Lastly is L'Arc~en~Ciel session! And he became really punk. Start from tomorrow, general sale of tickets for LIVE in Shibuya AX on April 19 will start! He will be giving a good LIVE!

2013-03-15 11:11:18
パチナイト

来てくれた皆さんありがとうございましたキラキラ


マネージャーのこがさんとキラキラ(笑)

昨日は久々のイベントということで俺たちを始めて見る方も沢山いたと思いますが…

会場皆さんがすごく一体感のある盛り上がりを見せてくれたのですごく嬉しかったしバンドの自信にもなりましたキラキラ
ありがとうキラキラ

そしてラストのL'Arc~en~Cielさんのセッション!! 


思い切ってめっちゃパンクになりましたキラキラ


ViViD最高!!パチパチ最高!!キラキラ

そして明日3月16日からいよいよ4月19日の渋谷AXのチケットの一般発売が開始されます!!

必ずいいライヴにしてみせます!!
待ってるよキラキラ

source: ViViD シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment