Thursday 11 July 2013

Ryoga: Tour's interval (11 Jul Blog)

Ryoga said it's unbelievably hot today  (*_*)  He went for shooting and interview session of Oricon Style. It's in a conversation style, and he talked with Reika from D=Out.

To him, Reika is his friend, his senior, and he called Reika as "Ani" (elder brother in Japanese). They promised to went for a drink after the tour. And Ryoga is on his journey again, towards Hakodate.

Precisely speaking, he is not yet used to the journey and today he is resting on his bed at home. He wants a body that won't fall down no matter how he sleeps! And he wants a body that doesn't get sick. This is his wish for Tanabata. (Poor Ryoga, always sick and wish for a never get sick body...)

2013-07-11 17:43:00
ツアーの合間に

今日も信じられないくらいに暑いですね(*_*)


オリコンスタイルの撮影、インタビューをしてきました

対談形式だったのですが、れいか と言う人と対談してきました


友達でもあり、先輩でもあるそんなバンド仲間であるこの方のことを
僕はれいかお兄と呼んでいます

ツアーが終わったら飲みに行く約束を交わし

僕は函館へと向けて再び旅立つのでした



正確にはまだ旅立ってはいませんが慣れない自宅のベッドで今日も休むよ



どんなに寝なくても倒れない身体になりたい

病気にならない身体になりたい



七夕の日に出来なかった僕のお願い事


RYOGA

source: ViViD  怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment