Monday 26 January 2015

Reno: First place in bowling competition (26 Jan Twitter)

Reno joined the bowling competition with PS band and staff, and he won the first prize! He get the money as prize. This is his winner look which looks like punishment game.

26 Jan 2015
PS全バンドandスタッフでボーリング大会してきました。
結果は。。。
なんとまさかの『1位』!優勝しました!!!
優勝賞金頂きました。
1位の罰ゲームでこんな格好になりました。
ありがとうございました。

さてこれからアメスタ出演。

ViViD 零乃

source: ViViD 零乃 Twitter

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment