Sunday 15 April 2012

Shin: With Ryoga (15 Apr Blog)

Today Ryoga is working in Shin's home. He went to convenience store to buy two pork buns when they were half way doing their work. He ate it after work and it was delicious!

2012-04-15 00:20:17
With リョーガ

今日はリョーガと俺ん家で作業しました!!

ViViD Shin シン and Ryoga 怜我

今は曲でも何でもデータでやり取り出来る時代だけど…

やっぱり直接相手の顔見て納得いくまで話して一緒に作り上げたらすごく気持ちいいし、良いものが出来たって思えると思う。
今日リョーガと作業しててそう思いました。

途中コンビニに行って豚まんを2つ頼んだつもりが1つしか入ってなくて仲良く半分こしたり(笑)
でも作業終わった後食べたらとてつもなく美味しく感じたり

バンドっていいな

って思えた1日でした!

source: シン Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment