Tuesday 22 May 2012

Ryoga: Tower Records & Korea Today (22 May Blog)

Ryoga said that it's unfortunate that it is raining today. But he doesn't hate raining. Yesterday they were talking about K-Pop and he went to have some korean food. He ate a lot yesterday and he is feeling well today. He is looking forward to the LIVE in Tower Records today.

2012-05-22 12:38:00
本日タワレコ&韓国の

おはよ

今日はあいにくの雨だね?

でもね、雨は雨で嫌いじゃないんです♪

そう言えば昨日はリハーサルが終わってから知人と会う予定があって
K-POPの話から韓国料理が食べたくなって行ってきました


よく知らないけど人がたくさんでした

MEN'S 3人だったんだけど店員さんも歓迎してくれてとてもfine♪

昨日たくさん食べたお陰で今日は元気だよ

早く開場しないかな

俺は楽しみにしてるぞー♪(`_´)

またね♪

source: 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment