Saturday 13 October 2012

Ko-ki: Fashionista (13 Oct Blog)

Ko-ki took the photo of HUNGER by VOGUE yesterday. He was trying to work out with personality of each member. It's hard to build up the materials, but it's fun. His theme color is paint on his face.

He took a beautiful picture with white as main theme, and another one of black. Lastly is his own clothes.

2012-10-13 19:21:52
Fashionista


HUNGERやVOGUEの用な写真が撮りたくて、、


ということで昨日は撮影でした[みんな:03]


メンバーそれぞれの個性がガッツリと出てる作品になったと思います[みんな:01][みんな:02]


資料作りが大変だったが、楽しいのでOK[みんな:04]

俺は色をテーマに顔にペイントをしてみたり





白をメインで綺麗に撮ったり

黒をメインで撮ったり

最後は私服で撮影だったり

作り込める撮影は本当に好きです[みんな:05][みんな:06]


センスのあるカメラマンさん大好き。




ありがとうございました。




で、いまわたしは横浜に写真を撮りにきての帰りです。




カメラマンこーきです、あ、実際は違う名前でやってるけども[みんな:07]

source: ViViD Ko-ki Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment