Friday 12 October 2012

Ryoga: ROEN (11 Oct Blog)

Ryoga went to photo shooting of ROEN yesterday. He was happy wearing the new upcoming clothes for photo shooting♪ Photo shooting details will be updated later so please look forward! After photo shooting he went to eat with IV♪ It was his first time eating there. He is really envy of those who can eat a lot. He start to go for gym and like last Sunday, he go to gym with IV.

2012-10-11 23:52:00
ROEN

今日は撮影でROENに行ってきました


今度の新作を着ての撮影だったので僕はすごく幸せでした♪

展示会にも行けなかったので嬉しかったよ(T_T)Oh,yeah!!

今日の撮影の詳細はまた追って更新するので楽しみにしてね!

そんな撮影終わりからイヴとご飯に行きました♪

ヒカリエでご飯行ったの初めてでした♪

白いご飯が急に食べたくなって牛タン屋さんへ


本当にたくさん食べられる人が羨ましい

最近は胃が小さくなっているのか
前に比べて食べられなくなったんだ

それもあって運動を始めたんだよね

そんな先日
イヴ宅に泊まりに行った時に行ったジムでプロテイン乾杯(笑)


先生と行くと辛いけど頑張れる

彼は優しく励ましてくれるんです

是非みんなにも一緒に行って欲しいくらいにね

そんなところで美容室に着いたのでこれから睡眠をとります

おやすみー(-_-)zzz

source: ViViD 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment