Wednesday 13 March 2013

Reno: Cosplay LIVE (3 Mar Blog)

Today is ViViD's FC LIVE and they dressed like this! Somehow he feel that he doesn't match with his wig and clothes, but he is able to give a hot LIVE!

Who is this? Is him (laugh) And tomorrow he will become man again for his LIVE

2013-03-13 21:50:00
コスプレライブ!ももクロ!

今日はFC限定ライブでももクロのコスプレをみんなでしました!

なんか、ちょっと髪と服装に違和感じしながらも熱いライブはできたかなと!!



誰これっ(笑)










俺です(笑)


明日は男らしく!ライブするぜー!

source: ViViD 零乃 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment